Jarní workshop fotografování orchidejí a krajiny v jižní Itálii 2019

2019  - Workshop fotografování orchidejí a krajiny v jižní Itálii2019 - Workshop fotografování orchidejí a krajiny v jižní Itálii - Pojeďte fotografovat do orchidejového ráje na Gargáno. Uvidíme a budeme mít možnost fotografovat několik desítek druhů, poddruhů a kříženců orchidejí. A k tomu úchvatné krajinářské scenerie pobřeží i vápencových planin Gargána.

Pojeďte fotografovat do orchidejového ráje na Gargáno.
V nejlepším termínu a na nejzajímavější místa.

Ophrys bertolonii subsp. bertolonii, tořič Bertolonův - Mattinata, Itálie Kvetoucí tořič sipontský (Ophrys sipontensis) - Monte Sacro, Gargano Tořič (Ophrys sp.) - Monte Sacro, Gargáno, Itálie

Pro koho je kurs určen?

Pro každého zájemce o fotografování (nejen) orchidejí. Nezáleží na zkušenostech, záleží na nadšení. Ať jste fotografický začátečník nebo zkušený fotograf, na Gargánu si přijdete na své.

Jedinou podmínkou je být nadšeným fotografem, ochotným pro dobrý snímek obětovat i trochu svého pohodlí. Tento workshop není pro primadony, ale opravdu pro fotografy. Všechno je podřízeno jedinému cíli: být ve správnou chvíli a při správném světle na tom správném místě!

Budete vstávat v nejnemožnější hodinu proto, abyste při východu slunce byli připraveni tam, kam by vás samotné nikdy nenapadlo jít.

Uvidíme a budeme fotografovat několik desítek druhů, poddruhů a kříženců orchidejí. A k tomu úchvatné krajinářské scenerie pobřeží i vápencových planin Gargána.

Kvetoucí barlie statná (Himantoglossum robertianum, Barlia robertiana) - Monte Sant´Angelo , Gargano

Proč jet se mnou?

Třeba pro zkušenosti z mých šesti let jarních orchidejových cest na Gargáno.

  • Vím kam za orchidejemi. Běžné druhy sice na Gargánu rostou doslova v příkopech, ale ty méně časté je třeba hledat.
  • Vím také kdy. Každá sezóna je trochu jiná a podle toho jak, kde a kdy zrovna určité druhy kvetou, mohu ze zkušenosti odhadnout kam je dobré vyrazit.
  • Vím kdy je na jednotlivých lokalitách ideální světlo. Někam je dobré jet po ránu, jinam navečer. A umět místa vybírat podle předpovědi počasí.
  • A také proto, že za pár let už může Gargáno vypadat úplně jinak…

Lens Cover pro Sony 90/2,8 Macro G OSS

Základní informace k workshopu:

  • Termín: 6.-13. dubna 2019
  • Místo: poloostrov Gargáno v provincii Foggia
  • Počet účastníků: Maximálně 8
  • Ubytování: ve čtyřmístných apartmánech (vždy 2 dvoulůžkové ložnice, společná plně vybavená kuchyně, koupelna se sprchou a WC). Připojení k internetu pres WiFi (a obvykle i obstojně funguje).
  • Nutné vybavení:
    Vlastní fotoaparát - digitální zrcadlovka či bezzrcadlovka (kompakt) s výměnnými objektivy
    Objektivy různých ohnisek - základ je někde v rozsahu 40-150 mm ale také využijete jak širší sklo, tak delší teleobjektiv
    Stativ, který umožní fotografovat nízko nad zemí (nemáte-li jej, lze nahradit ušitým "plátěným stativem" - sáčkem naplněným rýží)
  • Doporučené vybavení navíc (nemusíte mít, ale je výhodou):
    Odrazná deska (v nouzi lze nahradit čtvrtkou bílého papíru) průměr 30-80 cm, nejlépe v provedení 5v1 včetně rozptylky.
    Bílá rozptylka (difuzér) nebo bílý průsvitný deštník.
    Dálková spoušť kabelová, infra nebo rádiová. Nouzově lze nahradit používáním samospouště.
    Makroobjektiv nebo mezikroužky.
    Fotoblesk, ideálně s možností jej odpálit i mimo sáňky fotoaparátu.

Jarní Gargáno

  • Cena workshopu: 8600 Kč
    cena zahrnuje: ubytování, informační materiály v elektronické podobě, doprovod lektora na lokalitách a odborné vedení po celou dobu workshopu.
  • Cena nezahrnuje:
    Stravu a dopravu. S ohledem na náklady je ideální když se domluví 4 účastníci na společné cestě automobilem a alespoň 2 z nich jsou aktivní řidiči. Mohu napomoci dát takové posádky dohromady.
    Strava: Je možné vařit (v apartmánech plně vybavená kuchyně, menší market se základními potravinami 5 minut chůze, velký supermarket 30 minut) nebo se stravovat v restautacích a pizzeriích.

Zaujala Vás nabídka a chcete poznat orchideje v jedné z nejkrásnějších a nejbohatších lokalit Evropy?

Napište si o více informací nebo se rovnou přihlaste

A pokud byste workshop chtěli někomu věnovat jako dárek, mohu vystavit a elektronicky vám zaslat dárkový certifikát.

Váš komentář k článku

*
*
17122115
*