Jak na zajímavé fotografie - kurs pro začínající a mírně pokročilé fotografy

Objednat kurs
Patříte mezi nadšence, kteří rádi fotografují? Chcete se naučit nejen zvládnout fotoaparát, ale také pochopit principy jeho nastavení, poznat co spolu souvisí, jak vše funguje a tím vylepšit své fotografie?
Pak právě pro vás může být zajímavý individuální kurs pro začínající a mírně pokročilé fotografy.

Ophrys apifera, tořič včelonosný - CHKO Bílé Karpaty

     Fotografování se, díky výraznému poklesu cen a stále lepším technologiím, stává koníčkem dostupným každému. Ať už fotografujete s digitální zrcadlovkou, bezzrcadlovkou nebo kompaktem, některé principy zůstávají stejné. Pochopení vztahů clona-čas-ISO-hloubka ostrosti a uplatnění těchto znalostí v praxi vám pomůže fotit netuctové snímky. Budete si umět poradit ve složitějších situacích, kdy automatika nefunguje optimálně, naučíte se zvolit vhodný objektiv, poznáte základy kompozice a hlavní zásady používání fotofiltrů.
Bez nudné teorie, s maximálním důrazem na praktické fotografování v reálných podmínkách.

Proč se zajímat o tuto nabídku?

  • Tyto alba, sova pálená - Dřevíkov, Vysočina Individuální přístup – oproti workshopům s 10 i více účastníky se celou dobu věnuji jediné osobě - vám.
  • Osobně a prakticky si vyzkoušíte na svém vlastním fotoaparátu práci s hloubkou ostrosti, vliv kompenzace expozice, kdy a který použít fotofiltr...
  • Zapůjčím vám několik pomůcek: stativ, odraznou desku...
  • Ukáži vám které doplňky si lze vyrobit svépomocí doma

Náplň kursu je připravena dle vašich potřeb a přání s důrazem na reálné fotografování v terénu, teorii probereme na konkrétních příkladech při fotografování. Poradím a pomohu vám s jednotlivými kroky. Dozvíte se jakých chyb se při vyvarovat, nač si dávat pozor a jakými triky si fotografování usnadnit.
Naučíte se používat několik jednoduchých pomůcek které dramaticky vylepší pořízené fotografie.

Rozsah kursu: 6-9 hodin reálného fotografování v terénu, termín po domluvě, obvykle sobota či neděle.

Cena kursu: 2 000 Kč.
V případě že mne osloví mezi sebou domluvená malá skupinka zájemců (do počtu nejvýše 3 osob), je cena 2 000,- Kč za prvého a 900 Kč za každého dalšího účastníka.

Místo konání: Dle individuální domluvy a ročního období. Na přání lze kurs uspořádat i v okolí vašeho bydliště, v případě nutnosti mého delšího cestování s příplatkem na cestovné v rozumné výši.

Kurs můžete věnovat i jako dárek, na vaše přání vyhotovím a zašlu dárkový certifikát.

Objednat kurs

Závod psích spřežení Nonstop 2010 - Veclov, Jindřichohradecko.Závod psích spřežení Nonstop 2010 - Veclov, Jindřichohradecko. - První ročník vytrvalostního závodu Nonstop 2010, fotografováno na křižovatce lesních cest poblíž Veclova u Starého Města pod Landštejnem ("Česká Kanada"). Snímek pořízen 19.2.2010.

Mantis religiosa, kudlanka nábožná, sameček na švihlíku krutiklasu (Spiranthes spiralis) - Švařec, ŽďárskoMantis religiosa, kudlanka nábožná, sameček na švihlíku krutiklasu (Spiranthes spiralis) - Švařec, Žďársko - Spiranthes spiralis, švihlík krutiklas - kvetoucí orchidej s usazeným samečkem kudlanky nábožné (Mantis religiosa), nasvícená zlatavým pozdně podvečerním sluncem. Kosená louka pod okrajem lesa v okolí NPP Švařec u Štěpánova nad Svratkou, Žďársko. Snímek pořízen 12.8.2012.

Monte Paterno a Tre Cime di Lavaredo, Dolomity, ItálieMonte Paterno a Tre Cime di Lavaredo, Dolomity, Itálie - Před svítáním v Dolomitech. Monte Paterno (německy Paternkofel, vlevo, 2744 m n. m.) a skalní věže Tre Cime di Lavaredo (německy Drei Zinnen, zleva Cima Piccola-Malá věž, 2856 m n. m., Cima Grande - Velká věž, 2999 m n. m. a Cima Ovest - Západní věž, 2973 m n. m.). Dlouhá expozice (26 minut) zvýraznila dráhy hvězd. Fotografováno zpod chaty Rifugio Antonio Locatelli (Drei-Zinnen Hütte). Dolomity, Itálie. Snímek pořízen 2.10.2011.

Mořské pobřeží v noci - Ivan Dolac, Hvar, ChorvatskoMořské pobřeží v noci - Ivan Dolac, Hvar, Chorvatsko - Mořské pobřeží v noci osvětlené měsícem (a zářivkami lamp z kolonády :-) ). J okraj osady Ivan Dolac, ostrov Hvar, Chorvatsko. Snímek pořízen 25.5.2010.

Hyla arborea, rosnička zelená - NPP Stročov, LibeniceHyla arborea, rosnička zelená - NPP Stročov, Libenice - Hyla arborea, rosnička zelená na květu starčku. Mladá žabka rozlézající se po nedávné přeměně z pulce v pokosené podmáčené louce v NPP Stročov, Libenice u Tábora. Snímek pořízen 14.7.2010.

Váš komentář k článku

*
*
91617137
*