Noční město

Objednat kurs
Láká vás magické přítmí historických ulic a uliček v namodralém soumraku, kdy se rozsvěcují lampy a město získává novou, tajemnější tvář? Chcete umět zachytit kouzlo podvečerní proměny od zlatooranžového západu slunce až po samet noci?
Pak právě pro vás může být zajímavý individuální kurs Noční město.

Večerní Solní ulice - Pelhřimov, Vysočina

     Speciální, 4-5 hodin dlouhý individuální kurs, zaměřený na podvečerní a večerní fotografování v ulicích a uličkách města. Probereme které jsou vhodné a ktere méně vhodné objektivy, jaké využít filtry a jak s nimi pracovat. Jak si poradit se sbíháním svislých linií. Zmíníme úskalí fotografování při kombinaci různých zdrojů osvětlení s odlišnou barvou. Naučíte se pracovat s vyvážením bílé. Dozvíte se jak nastavit fotoaparát, zvolit kompozici, zaostření a délku expozice. Popíšeme si zpracování fotografií i problematika efektního převodu do černobílé škály.
V kursu vás naučím vše potřebné, abyste uměli podvečerní a nočni město úspěšně fotografovat.

Proč se zajímat o tuto nabídku?

  • Individuální přístup – oproti workshopům s 10 i více účastníky se celou dobu věnuji jediné osobě - vám.
  • Osobně a prakticky se naučítevečerní fotografování včetně nastavení fotoaparátu, správnému zaostření, určení délky expozice a vyvážení bílé.
  • Nemáte-li vlastní stabilní stativ, zapůjčím vám jej...
  • Ukáži vám pár šikovných praktických triků, které zjednoduší a zrychlí fotografování.
  • Dozvíte se minimum z fotografické meteorologie: jak plánovat fotografování podle předpovědi počasí, podle čeho odhadnout oblačnost předem, kdy má smysl za efektními fotografiemi nočního města vyrazit

Co je obsahem kursu?
Kurs začíná v odpoledních hodinách teorií a praktickým nácvikem fotografování, hledání motivů a jejich ztvárněním. Druhá část o "zlaté" a "modré" hodince je věnována praktickému užití nacvičených postupů. Zakončení přibližně 1,5 hodiny po západu slunce.
Vše bez nudného teoretizování, s maximálním důrazem na praktické fotografování v reálných podmínkách.

Rozsah kursu: 4-5 hodin věnovaných reálnému fotografování v městských ulicích a uličkách. Termín po domluvě.

Nezbytné pomůcky: Stativ (nemáte-li stabilní, zapůjčím), kabelová spoušť.

Cena kursu: 1500 Kč.
V případě že mne osloví mezi sebou domluvená malá skupinka zájemců (do počtu nejvýše 3 osob), je cena 1 500,- Kč za prvého a 750 Kč za každého dalšího účastníka.

Místo konání:Pelhřimov, historické centrum města. Kurs tohoto typu vyžaduje předem dobře znát fotografovaná místa, což jinde nemohu zaručit.

Kurs můžete věnovat i jako dárek, na vaše přání vyhotovím a zašlu dárkový certifikát.

Objednat kurs

Večerní Horní brána - Pelhřimov, VysočinaVečerní Horní brána - Pelhřimov, Vysočina - Večerní pohled Poděbradovou ulicí od Masarykova náměstí na Horní bránu. Pelhřimov, Vysočina.
Fotografováno starým manuálním shift objektivem PC Nikkor 28 mm f/3,5 na aparátu Sony A7 (Sony Alpha ILCE7).
Snímek pořízen 28.7. 2017.

Večerní Masarykovo náměstí - Pelhřimov, VysočinaVečerní Masarykovo náměstí - Pelhřimov, Vysočina - Soumrak na Masarykově náměstí, v popředí renesanční dům č.p. 17. Pelhřimov, Vysočina.
Fotografováno starým manuálním shift objektivem PC Nikkor 28 mm f/3,5 na aparátu Sony A7 (Sony Alpha ILCE7).
Snímek pořízen 28.7. 2017.

Váš komentář k článku

*
*
1218161613
*