Individuální kurs fotografování se starými manuálními objektivy

Objednávka individuálního kursu fotografování historickými objektivy Patříte mezi nadšence, které oslovilo fotografování starými manuálními objektivy s jejich osobitým charakterem? Chcete se naučit s nimi fotografovat či uvažujete které starosklíčko zakoupit?
Pak právě pro vás může být zajímavý individuální kurs fotografování historickými manuálními objektivy.

Modrásek při západu slunce - CHKO Bílé Karpaty

     Staré manuální objektivy zažívají v posledních letech opravdovou renesanci a díky svému netuctovému podání oslovují stále větší počet zájemců.
Pro začínající i pokročilé fotografy nabízím možnost individuálních kursů fotografování starými manuálními objektivy. Bez nudné teorie, s maximálním důrazem na praktické fotografování v reálných podmínkách.

Mou referencí jsou starosklíčky pořízené fotografie v galerii na www.skorepa-photo.com.

Proč se zajímat o tuto nabídku?

  • Individuální přístup – oproti workshopům s 10 i více účastníky se celou dobu věnuji jediné osobě - vám.
  • Osobně a prakticky si vyzkoušíte známé i méně známé objektivy: proslulý Primoplan 58/1,9, Pancolar 50/1,8 s jeho ohnivým kruhem, kroužkující drobeček Trioplan 50/2,9, ostrý Sonnar 135/3,5, Berolinu-Westromat 35/2,8 se svérázným a krásným podáním barev, (nejen) portrétní Tessar 50/2,8, ruskou klasiku Helios 44-2, ostrý a v protisvětle krásně malující Jupiter 11A a další ...
  • Zapůjčím vám vše potřebné: Fotoaparát (Sony Nex-5), minimálně 10 starých manuálních objektivů, stativ, makrokroužky, dálkovou spoušť. Jediné, co si potřebujete vzít s sebou, je vlastní paměťová SD karta, na které si odvezete své pořízené fotografie.

Náplň kursu je připravena dle vašich potřeb a přání s důrazem na reálné fotografování v terénu, pokud je nutno znát teorii, probereme ji na konkrétních příkladech při fotografování.
Poradím a pomohu vám s jednotlivými kroky při fotografování.
Dozvíte se jakých chyb se při fotografování starými manuálními objektivy vyvarovat, nač si dávat pozor a jakými triky si fotografování usnadnit.
Naučíte se používat několik jednoduchých pomůcek které dramaticky vylepší pořízené fotografie.

Rozsah kursu: 6-9 hodin reálného fotografování v terénu, termín po domluvě, obvykle sobota či neděle.

Cena kursu: 1 800 Kč.
V případě že mne osloví mezi sebou domluvená malá skupinka zájemců (do počtu nejvýše 3 osob), je cena 1 800,- Kč za prvého a 900 Kč za každého dalšího účastníka.

Místo konání: Dle individuální domluvy a ročního období. Na přání lze kurs uspořádat i v okolí vašeho bydliště, v případě nutnosti mého delšího cestování s příplatkem na cestovné v rozumné výši.
Objednávka individuálního kursu fotografování historickými objektivy

Kurs můžete věnovat i jako dárek, na vaše přání vyhotovím a zašlu dárkový certifikát.

Leucojum vernum - bledule jarní - PP U Bezděčína, PelhřimovskoLeucojum vernum - bledule jarní - PP U Bezděčína, Pelhřimovsko - Leucojum vernum, bledule jarní, rozkvétající rostliny. Fotografováno krátce po východu slunce starým manuálním objektivem Carl Zeiss Jena Pancolar 50/1,8 MC. PP U Bezděčína, Pelhřimovsko, kraj Vysočina .
Snímek pořízen 9.3.2014

Meyer-Optik Gorlitz Primoplan 58/1,9Meyer-Optik Gorlitz Primoplan 58/1,9 - Květ hlohu s hmyzem, fotografovaný plně odcloněným starým manuálním objektivem Primoplan 58/1,9 (Meyer-Optik Gorlitz). Vrch Mramor, CHKO Èeský kras.
Snímek pořízen 13.4.2014.

Dactylorhiza majalis, prstnatec májový - TáborskoDactylorhiza majalis, prstnatec májový - Táborsko - Dactylorhiza majalis, prstnatec májový. Kvetoucí rostlina fotografovaná po východu slunce v orosené trávě plně odcloněným starým manuálním objektivem Primoplan 58/1,9 (Meyer-Optik Gorlitz). Táborsko.
Snímek pořízen 6.5.2014.

Váš komentář k článku

*
*
5618161
*